emmareinholdsson

Alla inlägg under maj 2016

Av Emma Reinholdsson - 24 maj 2016 14:20

Hej på er!

Som jag skrev så var jag på en tävling i helgen, och det gick ganska bra!

Tävlingen var på Lördagen och sen var det träning hela Söndag.

Jag lärde mig nästan att göra rondat salto själv på mattan, men jag fick lite hjälp (men tränaren sa att jag skulle ha klarat den själv). På Söndagen efter träningen så for vi hem, sen har jag bara vart i skolan som vanlig:)

Ikväll ska jag fara till två kompisar som fyller år! Så grattis till dom!<33   

Av Emma Reinholdsson - 20 maj 2016 07:48

Hejsan!
Idag vid halv ett ska jag fara till en gympahall och träna lite. Sen ska vi åka tåg i några timmar och sen imorgon så har vi tävling på våra valfria serier. Valfria serier är när man gör serierna själva ihop med en tränare. Tävlingen är på Lördag och sen på Söndag så är det läger, så det ska bli kul! Det kanske inte kommer upp nått inlägg i helgen:( en vi får se, om jag hinner kan jag uppdatera lite:))

Av Emma Reinholdsson - 17 maj 2016 13:23

I helgen var det ju Eurovision song contest! Här är mina 3 favoriter! (Den högst upp gillar jag mest!)

Av Emma Reinholdsson - 17 maj 2016 06:30

Hejsan! 

Idag tänkte jag dela med mig av mina favoritlåtar just nu!

För ett tag sendan gjorde jag ett liknade inlägg så jag tänkte, varför inte göra ett till?

Det har ju kommit många nya och "gamla" låtar som är super bra!

Här är min top 10 lista iallafall!

  1. i GOT THE FEELING! - Justin Timberlake
  2. Golden Light - Madden, 6AM
  3. Once in a while - Timefiles
  4. This is what you came for - Calvin Harris, Rihanna
  5. Needed me - Rihanna
  6. One dance - Drake,Wizkid, Kyla
  7. No Money - Galantis
  8. Breathe - Seeb, Neev
  9. Close, Nick Jonas, Tove Lo
  10. Gold, Kiiara
Av Emma Reinholdsson - 16 maj 2016 17:25

 

Om du brukar dra av/tugga på dina naglar, så kan du sätta på ett par lösnaglar (max i 8 dagar). då växer dina naglar under lösnaglarna:)

 

Måla alltid ett lager base coat nagelack innan du målar naglarna med ett färgat nagelack, om du inte gör det kan dina naglar bli missfärgade.


Använd en tandpetare för att måla prickar på naglarna med nagelack!

 

Måla ett lager top coat på dina målade naglar för att få extra glans:)

 

ta en tvättsvamp och måla 2 olika nagelack på kanten av svampen. dutta på nageln för att få två färger på en gång!:)

 


 

Av Emma Reinholdsson - 16 maj 2016 15:54

Hejsan!

Förlåt att det inte har kommit upp nått inlägg sen i Fredags, men jag hade ju en tävling (som jag skrev), och så har jag blivit förkyld...

Jag ska försöka att göra några tidsinställda inlägg idag, så att det kommer upp några inlägg framöver.

Puss och kram!

Av Emma Reinholdsson - 1 maj 2016 14:00

Hejsan!

Idag är det 1:a Maj.

maj, maj måne jag kan lura dig till skåne. 

Asså varför säger man egentligen så? jag brukar säga det även fast jag inte har lurat någon, haha!

Nä, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag funderar att kanske måla mina naglar igen. Nu har jag ett nude nagelack, men det börjar skavas av och då ser det inte så fint ut. Jag tänker kanske köra på guld eller silver.

Ja, ja men ha iallafall en bra dag!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Emma Reinholdsson och jag är en tjej på 12 år. I denna blogg kan du läsa om min vardag, tips, pyssel, gymnastik och lite annat smått och gott.

Hoppas du gillar det du läser!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards