emmareinholdsson

Alla inlägg under juni 2016

Av Emma Reinholdsson - 17 juni 2016 07:31

Det var ett tag sen jag bloggade nu känns det som. Men jag har varit borta ganska mycket. Jag har till exempel haft skolavslutning, varit på ett läger där man dansar, sjunger mm och sen är det många som har fyllt år så då har an ju varit med dom. Idag så fyller min syster år så jag ska vara med henne. Imorron ska jag till en kompis som också fyller år. Sen händer det lite andra saker också mdn jag hoppas iallafall att ni ska ha det bra för det ska jag ha!

Av Emma Reinholdsson - 10 juni 2016 08:00

idag är det skolavslutning! jippi!!!

Det är morgon nu så jag vet inte riktigt vad som kommer att hända i eftermiddag och så men en sak som jag vet är att jag och två kompisar ska fara och fika efteråt. Det ska bli kul! och idag är det min födelsedag också!

så nu är jag 13 år!

Men nu ska jag sätta på mig min klänning och fixa mig i ordning. 

så hoppas att alla får en bra dag!

Av Emma Reinholdsson - 5 juni 2016 19:41

Hej på er! Nu är det inte länge kvar tilm sommarlov! Om några dagar bara.
Man får hoppas att det blir bra väder på skoavslutningen bara;)
Just nu sitter jag i soffan och kollar på en film med familjen. Jag minns inte vad den hette, haha!
Har ni nått bra filmtips? Isåfall skriv gärna det i kommentarerna så blir kag glad. Nu ska jag fortsätta att kolla på film så ha det bra!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Emma Reinholdsson och jag är en tjej på 12 år. I denna blogg kan du läsa om min vardag, tips, pyssel, gymnastik och lite annat smått och gott.

Hoppas du gillar det du läser!

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards